Mitä mietit nyt.
+15
A.Naali
FuryIII'71
Poke
Ceebu
Jza
Nyypäle66
Adxmin
Mighty Moparman
Sössö
sikarööri
Jussi
NonSenCe
ärbee
Kyrsov
Inspector
19 posters
Sivu 3 / 8
Sivu 3 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Vs: Mitä mietit nyt.
Niin...
Pitäskö meidän täällä sitten hetki hiljakseen katella, että mitä isomman kellarin puolella alkaa tapahtumaan?
Se jos politiikka pysyy pois, niin minun mielestä se ei tarkoita kun yhtä asiaa.
Keskustelu on silloin liian ylhäältä ohjattua ja samaiset ongelmat pompahtaa pintaan tuon tuosta.
Koronan (toivottavasti) väistyttyä politiikka saa taas enemmin jalan sijaa ja sitä myöten myös tarve sen pähkäilylle.
Pitäskö meidän täällä sitten hetki hiljakseen katella, että mitä isomman kellarin puolella alkaa tapahtumaan?
Se jos politiikka pysyy pois, niin minun mielestä se ei tarkoita kun yhtä asiaa.
Keskustelu on silloin liian ylhäältä ohjattua ja samaiset ongelmat pompahtaa pintaan tuon tuosta.
Koronan (toivottavasti) väistyttyä politiikka saa taas enemmin jalan sijaa ja sitä myöten myös tarve sen pähkäilylle.
ärbee- Viestien lukumäärä : 19
mullakin pitäs olla viestin alla allekirjotus tuolta asetuksista kirjotettuna mutta en ainakaa itse oo nähnyt sitä vielä.
NonSenCe- Viestien lukumäärä : 19
näkyyköhän nytten allekirous.. kokeilin uudellen klikata sitä. edit: ei näy vieläkään ittelle ainakaan. eipä sillä sinänsä väliäkään oo. ilmankin pärjää.
ärbee kirjoitti:Niin...
joo, ite nimenomaan kattelen,
täs on nyt kumminkin henkireikä ja harjottelualusta jota ei varmaan varsinaisesti kannata mainostaa niinku nonsencekin ehdotteli, yyveillä ilmottelette keille ilmottelette, esmes nyypäleen näkisin mieluusti täälläkin, luotan häneenkin ku kiveen,
jotta jos oltaas täälä vähän niinku ellun kanat, että jos meillä "huomenna" on edesmenneen edesmennyt, niin voidaan pitää kriisikokousta täälä
Sulla on sairas huumorintaju ja tarkka näkö.Adxmin kirjoitti:tekiskö jussille paskajäynän ja ylentäis sen ylläpitäjäksi, sehän sitten tutkii ja opiskelee foorumin moottoria päiväkaudet kunnei malta jättää väliin.
Nyt mulla menee koko energia siihen, etten ala opiskelemaan ja sorkkimaan tätä, kun pitäs perkele kaikkee muutakin saaha tehtyä.
Kaiken muun kesken olevan ohella äitipuolinen latas vielä kuorman faijan jäämistöä mulle seulottavaksi. Eti nyt sitten roskasta ne muutamat säästämisen arvoset ja pähki loppujen kohdalla vuosi et pitäskö ne pistää roskiin. Hirvee määrä taas valokuvia oudoista ihmisistä ja paikoista.
Mutta oli meillä jo 1500-luvulla kartano Kannaksella Johanneksen kylässä...
Jussi- Admin
- Viestien lukumäärä : 14
Elluiksi kutsutuista. on jotenkin hassua huomata jo aikoinaan että niillä on järjestään ollu hiton hottis kanalauma mukana. suuri osa Elluista on ittekin ollut hyvän näkösiä mutta jotenkin ovat vielä keränneet ympärilleen monta korkealaatuista ystävääkin. ja ne tipuset ovat olleet mukavia ihmisiäkin, vaikka itte ellu ei oiskaan muuta kuin itteään täynnä oleva pintaliitäjä.
Adxmin kirjoitti:näin sellasenkin toiminnon, millanen allekiro?
No cc tietysti...
Ja se on tallennettu...ja asetuksista allekirjoitus on päällä...mutta ei näy...no ei se liene kovin tärkeetä..
Inspector- Viestien lukumäärä : 17
Jussi kirjoitti:Sulla on sairas huumorintaju ja tarkka näkö.Adxmin kirjoitti:tekiskö jussille paskajäynän ja ylentäis sen ylläpitäjäksi, sehän sitten tutkii ja opiskelee foorumin moottoria päiväkaudet kunnei malta jättää väliin.
Nyt mulla menee koko energia siihen, etten ala opiskelemaan ja sorkkimaan tätä, kun pitäs perkele kaikkee muutakin saaha tehtyä.
Kaiken muun kesken olevan ohella äitipuolinen latas vielä kuorman faijan jäämistöä mulle seulottavaksi. Eti nyt sitten roskasta ne muutamat säästämisen arvoset ja pähki loppujen kohdalla vuosi et pitäskö ne pistää roskiin. Hirvee määrä taas valokuvia oudoista ihmisistä ja paikoista.
Mutta oli meillä jo 1500-luvulla kartano Kannaksella Johanneksen kylässä...
taitaa tuo vähän olla ja en tiedä
mutta menköön tää nyt samaan vahinkoon jos on mennäkseen, tuotan hajatusvirtaa miettimättä, joo oon itsekin kiinnittänyt huomiota huomattavasti enempi ihmisten ajatusmalleihin mielipiteiden sijaan,
vähä edittii seuraavaan kappaleeseen
lisänä aiempaan liittymättä, oon myös havainnut, että tietynlaiset ajatusmallit tuottavat keskimäärin tietynlaisia ajatuksia ja mielipiteitä ja/tai niiden kirjoja,
ja oon kiinnittänyt erikseen huomiota siihenkin, ettei aika moni ei pysty erottelemaan näitä oikeestaan mitenkään toisistaan, ei edes selittämällä,
mielestäni oot ite tuossa lajissa taitava, siis erottelukyvyssä.
Viimeinen muokkaaja, Adxmin pvm Ti Kesä 16, 2020 12:46 am, muokattu 2 kertaa
niinhän se menee.. ajatukset jos menee tiettyä rataa. tekevät mallin, ja tämän mallinnoksen kautta voi ehkä päätellä mihin se ajatus jatkaa.
ja onneksi en pysy ittekään aina ajatusteni mukana, kauas karkavat. tai minä tai se mieli eksyy matkalla ennen päämäärää. huolestuttaa tosin se että se vaeltaa yksinään siellä jossain. saa vielä jotain tosi hyviä ideoita siellä. eli jos näette mieleni jossain harhailemassa.. kertokaa mulle missä se menee.. älkää lähestykö sitä itse.
ja onneksi en pysy ittekään aina ajatusteni mukana, kauas karkavat. tai minä tai se mieli eksyy matkalla ennen päämäärää. huolestuttaa tosin se että se vaeltaa yksinään siellä jossain. saa vielä jotain tosi hyviä ideoita siellä. eli jos näette mieleni jossain harhailemassa.. kertokaa mulle missä se menee.. älkää lähestykö sitä itse.
onksulla koiraInspector kirjoitti:eikökö kun tulin just...ja lähen kohta koiraa ulkoiluttaan...
Kyrsov- Viestien lukumäärä : 31
NonSenCe kirjoitti:niinhän se menee.. ajatukset jos menee tiettyä rataa. tekevät mallin, ja tämän mallinnoksen kautta voi ehkä päätellä mihin se ajatus jatkaa.
näinhän se menee, kovin suuri ajatus ei aina mahdu suureenkaan päähän.
ja tähä jatkeeks aika paljon pienempi, mites sitten toimitaan jos se onkin volta
jos se o mun volta, älä huoli, ei se meteli kauaa kestä, se ylikuumenee itsekseen jos se siellä metelöi.. eli sammuu aika pian ihan omaan ulinaansa.
noi hakot on hakoteilla usein mutta ne onkin "pro" siinä hommassa. tai ainakin aika susia ovat.
noi hakot on hakoteilla usein mutta ne onkin "pro" siinä hommassa. tai ainakin aika susia ovat.
Aika hieno karttakirja. Koko Suomi vuodelta 1923.
Jussi- Admin
on kyllä. oliko tää niitä pihaan kaadettuja tavaroita.. sanoisin että kannattaa säästää.Jussi kirjoitti:Aika hieno karttakirja. Koko Suomi vuodelta 1923.
]
hienoja tollaset kartat, sieltä löytynee laatokalta jaakkimastakin suht tarkkaa sisältöä,
sieltä meikäläisenkin isoisä perheineen roudattiin jo toistamiseen veke jatkosodan jatkuessa, ei muutako nyytti selkään,
itte eivät polttaneet maatilaansa ku ei keriinny, ryssä hoiti sen homman puolestaan.
muutama kaveri oli taannoin offroad safarilla karjalassa, suomen vuoden -36 tiekartta mukanaan,
olivat moottorisahat kourassa möyrineet jostaan keskeltä mehtää yhä olemassa olevalle tielle, nin rajavartiosto oli tulleet kyseleen, että mistäs helvetistä te tiesitte, että tuolla keskellä ei mitään on vanha tienpohja kun hekään eivät sellasista mitään tiedä
sieltä meikäläisenkin isoisä perheineen roudattiin jo toistamiseen veke jatkosodan jatkuessa, ei muutako nyytti selkään,
itte eivät polttaneet maatilaansa ku ei keriinny, ryssä hoiti sen homman puolestaan.
muutama kaveri oli taannoin offroad safarilla karjalassa, suomen vuoden -36 tiekartta mukanaan,
olivat moottorisahat kourassa möyrineet jostaan keskeltä mehtää yhä olemassa olevalle tielle, nin rajavartiosto oli tulleet kyseleen, että mistäs helvetistä te tiesitte, että tuolla keskellä ei mitään on vanha tienpohja kun hekään eivät sellasista mitään tiedä
Ceebu likes this post
NonSenCe kirjoitti:on kyllä. oliko tää niitä pihaan kaadettuja tavaroita.. sanoisin että kannattaa säästää.Jussi kirjoitti:Aika hieno karttakirja. Koko Suomi vuodelta 1923.
]
On just siitä läjästä. Ja kyllä tää mullakin menee säästettävän osastoon. Ihan kaikki ei kyllä oo sellasta. Vanhoja taskukelloja tuli taas useempikin lisää, yks oikeen perkeleen nätti naisen kello (vai olisko se pieni henkilön kello nykyään...). Kultaa vielä. Yksi isompi henkilön kello alko heti käymäänkin ku vedin sen, jossain vehkeessä 100 vuotta ei tunnu missään, näköjään. Se on nyt tossa tikannu 1,5 tuntia ihan ajassa.
Jussi- Admin
mahtavaa ja samalla hieman outoa, että tollastakin tavaraa löytyy jostain läjistä,
sit kirppikset ja huutokaupat väärällään ihan pelkkää roskaa
Adxmin kirjoitti:mahtavaa ja samalla hieman outoa, että tollastakin tavaraa löytyy jostain läjistä,
No, nää nyt on jotain faijan säästämiä sukuaarteita. Aika huono seula silläkin kyllä on ollu, talletukseen on jääny sitä roskaakin ihan kunnolla. Tietysti asia jonkun tavaran tai asian kohdalla on aika eri, jos on itse tuntenut siihen liittyvän henkilön tai paikan.
Jussi- Admin
aivan totta, itekin tulee jonkin aikaa säästeltyä ruosteisia pellinpalojakin muistona epätoivosesta hitsuuprojektista, mutta tosiaan, ei sellasella esineellä itsessään oo yhtään mitään arvoa,
kirppisroskassahan usein koitetaan myydä jotain tarinaa joka on täysin hukattu matkan varrella, jos sitä koskaan on ollut olemassakaan.
live-huutokaupoissahan meklarit keksiikin tarinoita lennossa jos vaan osaavat/kehtaavat siinä toivossa, että se myisi.
kirppisroskassahan usein koitetaan myydä jotain tarinaa joka on täysin hukattu matkan varrella, jos sitä koskaan on ollut olemassakaan.
live-huutokaupoissahan meklarit keksiikin tarinoita lennossa jos vaan osaavat/kehtaavat siinä toivossa, että se myisi.
olen aika varma että pantteri ei valittanu. Ei se ole ikinä valittanu tollasesta. Kartsun se jojku mikälie viesti tän kai alotti (tahattomasti? sitä ei tiedetä) ja henkka panikoi ja poisti alueen eikä jostain syystä suostu palauttamaan tai tajua palauttaa sitä jollon homma jatkuisi eteenpäin nätisti.ärbee kirjoitti:Siis mitä vittua tapahtui..sikarööri kirjoitti:hänen mielestään foorumin käyttäjät ovat ongelmia, joista tulee päästä eroon
Oliko joku ulkopuolinen jatkuvasti Henkalle valittamassa, vai pelaako kartsu ja pantteri kaksilla korteilla ja aina tilanteen tullen narsee ylläpidon suuntaan?
Ja miksi helvetissä Henkka alkoi pomppia niiden pillin mukaan, eikä sanonut että pysykää poissa jos kerran ärsyttää?
Enivei;...... Näillä näkymin jatko ei näytä lupaavalta, ellei sitten Henkka suostu esim DX:n ehdotukseen.
KArtsun viestissähän spekuloitiin vain sillä että onko yp ajatellut että tälläsillä viesteillä voi olla jotain rikosoikeudellisia seuraamuksia, en kyllä sitäkään usko että karsulla olisi ollut jokin syy saada politiikka-alue suljettua. Veikkaan ettei ajatellut viestinsä aiheuttavan tollasta juttua.
tarkkistuomiotkin oli niin kummallisia että ilmiannettiin katin kanssa toisemme jotta nähtiin oliko siellä joku robotti jakelemassa automaattituomioita ilmiantajille vaiko ei. Mut ei saatu tarkkista eli joku ihminen ne katto.
Sössö- Viestien lukumäärä : 22
Ceebu likes this post
tää taitaa mennä samaan kategoriaan mitä mun hounaamat venäjän vallan aikaset lakikirjat, sodanaikaiset lakikirjat yms. muu sälä mitä on poistohyllystä tullut noukittua mukaan. Yks oli joku sodanaikainen reinhardin (natsien valtionvarainministerin) kirjottama kirjanen missä kehuu kuinka hyvällä tolalla natsisaksan talous on. Joku saa joskus miettiä että mitä se tälläselläkin on tehnyt.Jussi kirjoitti:Aika hieno karttakirja. Koko Suomi vuodelta 1923.
minä voisin olla kiinnostunu taskukelloista jos aikoimuksesi on hankkiutua niistä eroon. Olen aatellut jossain vaiheessa aloittaa tutustumisen niidenkin sielunelämään kun vaki kelloseppä jäi eläkkeelle.Jussi kirjoitti:NonSenCe kirjoitti:on kyllä. oliko tää niitä pihaan kaadettuja tavaroita.. sanoisin että kannattaa säästää.Jussi kirjoitti:Aika hieno karttakirja. Koko Suomi vuodelta 1923.
]
On just siitä läjästä. Ja kyllä tää mullakin menee säästettävän osastoon. Ihan kaikki ei kyllä oo sellasta. Vanhoja taskukelloja tuli taas useempikin lisää, yks oikeen perkeleen nätti naisen kello (vai olisko se pieni henkilön kello nykyään...). Kultaa vielä. Yksi isompi henkilön kello alko heti käymäänkin ku vedin sen, jossain vehkeessä 100 vuotta ei tunnu missään, näköjään. Se on nyt tossa tikannu 1,5 tuntia ihan ajassa.
Kultasta en halua, sillä on oikeesti rahallista arvoa jo materiaalinsa puolesta joten myy se johonkin muualle. Näetkö merkkejä onko 14k vai 18k kultaa?
Sössö kirjoitti:
minä voisin olla kiinnostunu taskukelloista. Olen aatellut jossain vaiheessa aloittaa tutustumisen niidenkin sielunelämään kun vaki kelloseppä jäi eläkkeelle.
Kultasta en halua, sillä on oikeesti rahallista arvoa jo materiaalinsa puolesta joten myy se johonkin muualle. Näetkö merkkejä onko 14k vai 18k kultaa?
Toi kuvan kello on siis iso henkilön kello ja hopeeta. Se käy näköjään edelleen tossa ihan upeesti ja vielä pysyy ajassa. Koreat viisarit on joku seppä tohonkin nyhränny. (https://www.facebook.com/juha.kirjonen/videos/3029376987149914/) Noita isoja onkin useita kyllä, ihan tunnettujakin tekijöitä, esm. Georges Favre Jackot. Aika hieno, mutta sen veto-avain on halki, niin käyntitesti uupuu.
Se pieni henkilön kello on vissiin 14k kultaa, mutta sikanätti ja siistissä kuosissa. Pitää varmaan testata käynti, jos toimii, on ehkä enemmän ku kultansa arvoinen.
Jussi- Admin
jumalauta et osaakin olla katolla kuuma, ei sielä voi olla ku ihan hetken kerrallas,
no oma vika ku en oo menny paremmalla kelillä
no oma vika ku en oo menny paremmalla kelillä
Sivu 3 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sivu 3 / 8
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa