tervetuloa
3 posters
Sivu 1 / 1
tervetuloa
niin, jos tämän luette, tämä paikkahan on nyt sitten yks evakkopaikka mahdollisen mahalaskun seurauksena, perustettu joitain vuosia sitten nyt kokemanne katastrofin varalta.
nyssitte vaan aletaan kai vunteeraan millain jatketaan, mun puolestani voidaan pesiytyä tänne, mutta täälä me ollaan sitten täysin tuntemattomien voimien armoilla ja henkan sijaan joku anonyymi jossain päin maailmaa voi kiskasta herneen nenään ja töpselin seinästä, että sillain porukan oma yhteinen domaini olis entistäkin turvallisempi ratkasu.
yhdistys olis yks ihan jepa vaihtoehto, siinä sitte tulee se ongelma, että täytys niitä vitun kokouksia ja paperihommia ja kirjanpitoo ja ja, aika vähän, mutta kuitenkin.
nyssitte vaan aletaan kai vunteeraan millain jatketaan, mun puolestani voidaan pesiytyä tänne, mutta täälä me ollaan sitten täysin tuntemattomien voimien armoilla ja henkan sijaan joku anonyymi jossain päin maailmaa voi kiskasta herneen nenään ja töpselin seinästä, että sillain porukan oma yhteinen domaini olis entistäkin turvallisempi ratkasu.
yhdistys olis yks ihan jepa vaihtoehto, siinä sitte tulee se ongelma, että täytys niitä vitun kokouksia ja paperihommia ja kirjanpitoo ja ja, aika vähän, mutta kuitenkin.
Sössö and palontie like this post
Vs: tervetuloa
kokoukset voi ymmärtääkseni pitää etä tapaamisena nykyisin eli ne ei ole mikään ongelma. Palstallakin voi asioita käydä läpi ja jos menee jankkaamiseksi niin puhelinlinjat alkaa olemaan auki aktiivityyppien kesken.
Sössö- Viestien lukumäärä : 22
Vs: tervetuloa
Eikö meillä olis valmis yhdistys joka ei viime vuosina ole juuri toiminut, pitänee vaan pitää kokous ja muuttaa vähän sääntöjä mut kyllä se mun mielestä vielä rekisteristä löytyy...
Inspector- Viestien lukumäärä : 17
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa