Pottupotero
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

että semmoosta

+13
Janne-Pekka
JUY40
ärbee
Sössö
Sir_Vauxhall
kinkY
pantera
chevytb02
Gary Grand
Mija
Stonesour-09400
palontie
Adxmin
17 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

että semmoosta - Sivu 2 Empty Vs: että semmoosta

Viesti kirjoittaja Gary Grand La Joulu 30, 2023 12:39 pm

palontie kirjoitti:Mun mielestä se paisui liian isoksi,ois pitänyt olla pieni"sisäpiirin"pakopaikka.
En mä tuota isona pitäisi.. että semmoosta - Sivu 2 1f601

Joku Offipalsta oli porukan määrän puolesta moninkertainen parhaina päivinään ja banneja jaeltiin välillä kovallakin kädellä, mutta ikuisia ei taidettu montaa antaa.
Siellä meni chattipuolelle porukka mesoamaan ja oli ne jossain vaiheessa metässäkin toisiaan vähän kovistelleet.. Laughing

Aktiiveja kirjoittelijoita oli satoja, hiljasempia hangroundeja tuhansia.

Muoks.
lainaus:
Viestiketjut: 167.553, Viestit: 1.373.465, Jäsenet: 28.985, Aktiiviset jäsenet: 704


Whatsappiryhmässäkin taisi/taitaa olla satoja. En lähtenyt siihen..

Homma kuitenkin toimi vuosikausia.
itse pomppasin joskus -03 sinne mukaan ja rekkasin itteni käyttäjäksi -04. Varsinainen hiljeneminen palstalla tapahtui 2016-2018.

Tietoa siellä on ja on ollut ihan tajuttomasti, aiheesta kuin aiheesta. Shitsätti vaan on hiipunut pois.

Gary Grand

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 29.12.2023
Ikä : 52
Paikkakunta : Petäjävesi

Takaisin alkuun Siirry alas

että semmoosta - Sivu 2 Empty Vs: että semmoosta

Viesti kirjoittaja Adxmin La Joulu 30, 2023 1:24 pm

en tiä onko näillä kuinka laajasti syy-yhteyttä,

paskanjauhantaa aletaan moderoida kovalla kädellä > paskanjauhanta hiipuu > loppukin palsta hiipuu


noi kaks viimestä voi mennä keskenään toisinki päin


olihan toi sillain lähtökohtasesti tuhoon tuomittu yritys, kun tehtiin jo muutaman kk kuluttua harvinaisen selväksi, aika harva sitä pisti kunnolla merkille, että assosioitiin foorumipaskanjauhanta yksinomaan sellasiin ihmisiin jokka live-elämässäkin on joka paikassa aina päällepäsmäreinä päänäsuuna ja lähinnä vituttaa sellaset tyypit.
Adxmin
Adxmin
Admin

Viestien lukumäärä : 86
Join date : 13.06.2020

https://pottupotero.forumotion.eu

Poke likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

että semmoosta - Sivu 2 Empty Vs: että semmoosta

Viesti kirjoittaja deeäxä La Joulu 30, 2023 1:50 pm

Heps, tuli ny rekkauduttua tänne varoiksi.
deeäxä
deeäxä

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 30.12.2023
Paikkakunta : Valkeala, osa Kouvostoliittoa

Mija, chevytb02 and Poke like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

että semmoosta - Sivu 2 Empty Vs: että semmoosta

Viesti kirjoittaja Jarde440 La Joulu 30, 2023 3:22 pm

No jos minäkin ny varooksi
Jarde440
Jarde440

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 30.12.2023

Mija and Poke like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

että semmoosta - Sivu 2 Empty Vs: että semmoosta

Viesti kirjoittaja Sössö La Joulu 30, 2023 5:26 pm

ärbee kirjoitti:Joo.... Laitoin tonne kellariinkin, että se oli vähän hätäinen se meidän OD:lta lähtö.
Henkka silloin viittas ja sinne sitten paettiin.
Et silloin ois pitänyt ottaa aikalisä ja vähän katsella ympärilleen, että oisko ollu muitakin vaihtoehtoja.
En mä tajuu Henkkaa.
En vaan kertakaikkiaan ymmärrä sen mielen liikkeitä, mutta mistäs sitä sillon ties.

Ton palstan probleemo alusta saakka on ollut se, että henkka oli kauheen nihkee delegoimaan mitään vastuuta muille tai kuuntelemaan ihmisiä, kenellä voisi olla jotain kompetenssia johonkin asiaan mihin hänellä ei ole itsellään kompetenssia.

Tekninen puoli on hoidettu upeesti, enkä näe siitä kenenkään valittaneen koskaan, minäkään en ole valittanut koska mulla ei ole kompetenssia siitä valittamiseen.

Tuolla vaan on aika paljon kaikenlaista osaamista mitä ei otettu käyttöön. Probleema esimerkiks mainostulojen kanssa tuli siihen, että mun muistaaakseni jamantti sano ettei pysty maksamaan vaan yksityiselle mainosupotteesta vaan pitäisi olla jotain muuta. Toinen ongelma on se, että henkka ei laittanu itteensä vaan teknisestä hommasta vastaavaksi (minkä todella osaa) ja delegoinu moderointia kokonaan muille. Samaten vaikka noihin sääntöjen epäjohdonmukasuuksiin, mitkä minua häirittee ja mistä kykenen näkemään mihin ne johtavat, ei ikinä korvaa lotkautettu vaan asia otettiin vittuiluna ja jatkuvan vittuilun kuuntelu nyt on vaan raskasta vaikka asiaa ei miksikään vittuiluksi ollut alun alkaen tarkoitettu.

Sössö

Viestien lukumäärä : 22
Join date : 13.06.2020

palontie and Poke like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

että semmoosta - Sivu 2 Empty Vs: että semmoosta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa